Semak Daftar Pemilih || 检查选民册

Semak Daftar Pemilih || 检查选民册
Voter Verifications || Semak Daftar Pemilih || 检查选民册

Sunday, June 29, 2008

我的小MY,你的最爱!MY FM吉祥物喔!


Registration for the Contest will commence 26th May 2008 until 29th June 2008. After Registration the Radio Station will short list 10 contestants and their designs. These designs will then be uploaded onto the MY FM website. Listeners will then be invited to vote via SMS which artwork/design they like best. Duration for voting is from 7th July 2008 to 27th July 2008.

~我的初稿


~哈哈,这是我的作品!

由于MY FM 成立于1998年(虎年),所以选择小老虎为MY FM的吉祥物是满贴切!从海报中,我的这只Q版小老虎,充满活力、年轻,不但拥有老虎在动物界内般的明星特质,也具有一副可信赖的样子,更没有像一般老虎般的凶猛,形象亲民的它会受大家喜爱!它跳跃的动作,象征它和MY FM特工队一样充满活力,可以和DJ全马跑透透和听众玩游戏、交流!身上的MY FM LOGO也代表小MY会无时无刻为听众带来“音乐无限,贴心空间”。除此之外,我也选择www.my.com.my网站的背景橙色作为小MY 的颜色,希望让人有似曾相识的感觉!
记得:要选小MY, 非“虎”莫属!

希望大家给些意见喔!!

1 comment:

  1. 你设计的吉祥物,还蛮适合给MAYBANK用哩,
    因为...都是老虎啊~ 呵呵~

    ReplyDelete

Check Summons

Check Summons
Check Summons for PDRM Traffic